GDPR- zpracování osobních údajů
Příjem žádostí a dalších podání
Sazebník úhrad za poskytování informací
Obec zpracovává osobní údaje ve veřejném zájmu a v nezbytném rozsahu pro plnění povinností vyplývajících ze zákona o obcích a dalších obecně závazných právních předpisů. OÚ jsou předávány pouze zákonem stanoveným osobám včetně předávání OÚ do jiných států.
Každý má možnost podat na způsob zpracování OÚ stížnost u dozorového úřadu a má právo požadovat od obce přístup k osobním údajům, jejich opravu, výmaz, přenos OÚ, omezení zpracování a má právo vznést námitku proti zpracování údajů.
Správce OÚ: Obec Řetová,
sídlo: 56141 Řetová 190, IČ: 00279447, DS: zwxb2ej, telefon: +420 465 585 117 , e-mail: ou@retova.cz, podatelna@retova.cz
Pověřenec pro OÚ: Region Orlicko Třebovsko
Odpovědnou osobou, která bude funkci pověřence pro ochranu osobních údajů vykonávat jménem ROT, je zaměstnanec Jiří Kment, e-mail: kment@irot.cz, kterého v případě jeho nepřítomnosti zastupuje Pavel Neumeister, (+420 728 954 076, neumeister@irot.cz) rovněž zaměstnanec ROT.
Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:
Pondělí 7:30 - 16:30
Středa 7:30 - 16:30
Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:
jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.
Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.
Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:
Pondělí 7:30 - 16:30
Středa 7:30 - 16:30
Telefonické podání: pevná linka - +420 465 585 117
Poštou na adresu Obecní úřad Řetová, Řetová 190, 561 41 Řetová
Elektronicky na e-mail: podatelna@retova.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: zwxb2ej
Elektronickou podatelnou
V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:
Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.
Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).
Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.
Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.
Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.
Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.
Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.
Způsob odvolání a jeho obsah:
O odvolání rozhoduje:
O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.
Položka |
Sazba |
---|---|
hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.) |
100,00 Kč |
fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4) |
2,50 Kč |
paušál provozních nákladů (materiál, energie) |
15,00 Kč |
ostatní náklady |
dle skutečně |